Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)
|
|
Creator |
Ільїна, Світлана
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-03-21T08:07:41Z
2018-03-21T08:07:41Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ільїна С. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit) / Світлана Ільїна // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 3. – С. 12–14.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23996 |
|
Language |
uk
|
|