Запис Детальніше

Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)
 
Creator Ільїна, Світлана
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-21T08:07:41Z
2018-03-21T08:07:41Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ільїна С. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit) / Світлана Ільїна // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 3. – С. 12–14.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23996
 
Language uk