Запис Детальніше

Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу
 
Creator Квахненко, Катерина
Златова, Ірина
 
Subject маркетинг
гейміфікація
лояльність
споживачі
marketing
gamification
loyalty
consumers
 
Description У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з експерименту проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.
This article presents an explanation of possibilities of using gamification as a means of communication with customers, and creating fruitful microclimate in the team. There will also be the results of experimental studies conducted at the Odessa National Polytechnic University.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-21T08:15:06Z
2018-03-21T08:15:06Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Квахненко К. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / Катерина Квахненко, Ірина Златова // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 3. – С. 32–38.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23999
 
Language uk