Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу
|
|
Creator |
Квахненко, Катерина
Златова, Ірина |
|
Subject |
маркетинг
гейміфікація лояльність споживачі marketing gamification loyalty consumers |
|
Description |
У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з експерименту проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.
This article presents an explanation of possibilities of using gamification as a means of communication with customers, and creating fruitful microclimate in the team. There will also be the results of experimental studies conducted at the Odessa National Polytechnic University. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-03-21T08:15:06Z
2018-03-21T08:15:06Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Квахненко К. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / Катерина Квахненко, Ірина Златова // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 3. – С. 32–38.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23999 |
|
Language |
uk
|
|