Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna Лылык, Ирина Викторовна |
|
Description |
Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. У 2017 році результати дослідження були презентовані на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій, яке відбулося 27 квітня 2017 року. Ми сподіваємося, що таке обговорення стане доброю традицією асоціації.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-03-21T08:41:07Z
2018-03-21T08:41:07Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 4–23.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24003 |
|
Language |
uk
|
|