Запис Детальніше

Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna
Лылык, Ирина Викторовна
 
Description Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. У 2017 році результати дослідження були презентовані на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій, яке відбулося 27 квітня 2017 року. Ми сподіваємося, що таке обговорення стане доброю традицією асоціації.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-21T08:41:07Z
2018-03-21T08:41:07Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 4–23.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24003
 
Language uk