Запис Детальніше

Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок
 
Creator Зозульов, Олександр
Афанасьєва, Катерина
 
Subject інтернет-магазин
стратегія
цілі
алгоритм розроблення
комерційний сайт,
SaaS-платформа
критерії вибору
339.187.4
 
Description У даній статті представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: доцільність та передумови для виведення інтернет-магазину
на промисловий ринок; формування концепції бізнесу; формування digital-стратегії; розроблення концепції інтернет-магазину; просування інтернет-магазину; розроблення системи контролю досягнутих результатів (KPI). Запропоновані авторські алгоритми розроблення концепції сайту, які включають у себе процес вибору платформи для розміщення сайту: окремий комерційний сайт (як сукупність взаємопов’язаних за змістом та навігацією веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет під єдиним доменним ім'ям) або SaaS-платформа («software as a service» — програмне забезпечення як послуга – певна модель обслуговування, при якій клієнтам надається контрольований провайдером доступ до користування певним програмним забезпеченням, яке провайдер повністю обслуговує). Визначений перелік якісних
та кількісних критеріїв, які впливатимуть на здійснення вибору типу платформи для інтернет-магазину, на якій функціонуватиме сайт.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-21T08:47:03Z
2018-03-21T08:47:03Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок / Олександр Зозульов, Катерина Афанасьєва // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 53–61.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24005
 
Language uk