Запис Детальніше

Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів
 
Creator Баша, Інна Миколаївна
Баша, Инна Николаевна
Манойло, Віталій
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-21T09:03:44Z
2018-03-21T09:03:44Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Баша І. Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів / Інна Баша, Віталій Манойло // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 62–68.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24006
 
Language uk