Запис Детальніше

Зарубіжний досвід використання електронних іграшок у навчанні й вихованні дітей дошкільного віку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704882/
https://pedscience.sspu.sumy.ua/?page_id=1326
 
Title Зарубіжний досвід використання електронних іграшок у навчанні й вихованні дітей дошкільного віку
Опыт зарубежных стран использования электронных игрушек в воспитании и обучении детей дошкольного возраста
Foreign experience in the use of electronic toys in training and education of preschool children
 
Creator Горленко, В.М.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description У статті здійснено аналіз теоретичних та експериментальних досліджень зарубіжних науковців із питань застосування електронних іграшок у дошкільній освіті як засобу інформаційно-комунікаційних технологій. Отримані результати свідчать про те, що світова наукова спільнота розглядає електронні іграшки як засіб інформаційно-комунікаційних технологій. Представлено експериментальні дослідження щодо доцільності застосування даних засобів інформаційно-комунікаційних технологій у дошкільній освіті. Зосереджено увагу на необхідності формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільних закладів з урахуванням досвіду інших країн із використання електронних іграшок у дошкільній освіті.
В статье представлен анализ теоретических и экспериментальных исследований зарубежных ученых использования электронных игрушек в дошкольном образовании как средства информационно-коммуникационных технологий. Полученные результаты свидетельствуют о том, что мировое научное сообщество рассматривает электронные игрушки как средство информационно-коммуникационных технологий. Представленные экспериментальные исследования относительно целесообразности использования данных средств информационно-коммуникационных технологий в дошкольном образовании. Сосредоточено внимание на формировании информационно-коммуникационной компетентности педагогов дошкольных учреждений с учетом опыта других стран использования электронных игрушек в дошкольном образовании.
The article analyzes the theoretical and experimental studies of foreign scholars on the use of electronic toys in pre-school education as a means of information and communication technologies. The results indicate that the world scientific community considers electronic toys as a means of information and communication technologies. Experimental study on the usefulness of these tools of ICT in preschools. The emphasis is on the need to develop information and communication competence of teachers of preschool institutions based on the experience of other countries with the use of electronic toys in preschool education.
 
Publisher Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704882/1/Horlenko_pednauk_2015_8_24.pdf
- Горленко, В.М. (orcid.org/0000-0003-3963-4804 <http://orcid.org/0000-0003-3963-4804>) (2015) Foreign experience in the use of electronic toys in training and education of preschool children Pedagogical sciences: Theory, History, and innovative technologies, 8 (52). pp. 203-210. ISSN 2312-5993