Запис Детальніше

Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект (Чутливість до читацької компетентності)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23504/
 
Title Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект (Чутливість до читацької компетентності)
Становление позиции сознательного читателя у учащихся начальной школы: психофизиологический аспект (Чувствительность к читательской компетентности)
Formation of the position of the conscious reader in elementary school students: psycho-physiological aspect (Sensitivity to reader competence)
 
Creator Кочерга, Олександр Васильович
 
Subject Інші (не входять ні до фахових, ні до наукометричних баз)
 
Description В статті представлені деякі з підходів осягнення шляхів ефективного набуття читацької компетентності учнями початкової школи. Означені психофізіологічні механізми щодо становлення читацької компетентності в учнів. Розкрито етапи формування компетентності свідомого читача та вплив на цей процес психофізіологічних механізмів чутливості тіла учнів.
В статье представлены некоторые из подходов постижения путей эффективного получения читательской компетентности учениками начальной школы. Обозначены психофизиологические механизмы по становлению читательской компетентности учащихся. Раскрыто этапы формирования компетентности сознательного читателя и влияние на этот процесс психофизиологических механизмов чувствительности самих учащихся.
The article presents some of the approaches to understanding the ways of effective acquisition of reading competence by elementary school students. The indicated psychophysiological mechanisms for the formation of readership competence in students. The stages of formation of the competence of the conscious reader and the influence on this process of psychophysiological mechanisms of students' sensitivity are revealed.
 
Publisher Видавництво "Початкова школа"
 
Date 2018-03
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23504/1/O_Kocherga_PS_3_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2018) Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект (Чутливість до читацької компетентності) Початкова школа (3). с. 11-15. ISSN 0131-5358