Становлення Марка Антоновича як громадсько-політичного діяча та вченого (Marko Antonovych’s way to becoming a scientist, a public and political figure)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/6848/
|
|
Title |
Становлення Марка Антоновича як громадсько-політичного діяча та вченого (Marko Antonovych’s way to becoming a scientist, a public and political figure) |
|
Creator |
Годжал, С. (S. Hodzhal)
|
|
Subject |
History of Ukraine
|
|
Description |
У статті висвітлено життєвий шлях Марка Антоновича. Проаналізовано основні чинники, такі як родинне та соціокультурне середовище, які впливали на становлення його як особистості, громадсько-політичного діяча та науковця. На основі архівних джерел вперше виявлено інформацію стосовно невідомих сторінок життя дослідника. Увагу акцентовано на шкільних та студентських роках, коли науковець навчався в освітніх закладах Праги і Мюнхена. (The article deals with the life path of Marko Antonovych. The author analyzes the main factors, such as his family, social and cultural environment, which influenced the Antonovych’s identity formation and his becoming a scholar, a public and political figure. For the first time, the information about the unknown pages of the historian’s life was discovered using archival sources. The author of the article focuses on school and student years of Marko Antonovych, when a scholar-to-be was studying at the educational institutions of Prague and Munich.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька акдемія"
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/6848/1/14.pdf
Годжал, С. (S. Hodzhal) (2018) Становлення Марка Антоновича як громадсько-політичного діяча та вченого (Marko Antonovych’s way to becoming a scientist, a public and political figure). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки» (Вип.27). pp. 62-67. ISSN 2409-6806 |
|