Запис Детальніше

Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710306/
http://www.appsychology.org.ua/index.php/ua/arkhiv-vydannia/tom-4/vipusk-13-2017
 
Title Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей
Characteristics of arbitrary behavior as a factor of olders preschoolers adoption socially significant values
 
Creator Соловйова, Людмила Іванівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description У статті представлено результати експериментального вивчення стану розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, який зумовлює прийняття ними соціально значущих цінностей. Описано застосовані емпіричні методи дослідження: діагностична бесіда „Чинники вибору дитиною соціально значущих цінностей” і спостереження різних видів дитячої діяльності, ініційованої дітьми та педагогом. Статистично підтверджено зв'язок рівня прояву довільної поведінки старшого дошкільника і його здатності до прийняття соціально значущих цінностей. Визначено реальний стан розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, освіта яких здійснювалася в умовах дошкільного навчального закладу, сімейного виховання та першого класу початкової школи. Встановлено, що для досліджуваних дітей соціально значущі цінності є регуляторами їх активності на середньому рівні прояву.
The article presents the results of an experimental study of the state of the development of arbitrary behavior of children of the senior preschool age, which determines the adoption of their socially significant values. The applied empirical research methods are described: the diagnostic conversation "The factors of choosing a child of socially significant values" and observation of various types of child activity initiated by children and a teacher. The connection of the level of manifestation of the arbitrary behavior of a senior preschool child and his ability to adopt socially meaningful values is statistically confirmed. The real condition of the development of arbitrary behavior of the children of the senior preschool age, the education of which was carried out in the conditions of the preschool educational institution, the family education and the first class of the elementary school, was determined. It has been established that for the studied children, socially significant values are regulators of their activity on the average level of manifestation.
 
Publisher КЦ ФОП Іванової М.А.
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710306/1/%D0%A1%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%81%D1%82.%20%D1%83%20%D0%B7%D0%B1.%202017.pdf
- Соловйова, Людмила Іванівна (orcid.org/0000-0003-3584-9779 <http://orcid.org/0000-0003-3584-9779>) (2017) Characteristics of arbitrary behavior as a factor of olders preschoolers adoption socially significant values Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - Том 4. Психологія розвитку дошкільника, 13 (4). pp. 151-159. ISSN 2072-4772