Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Горошкіної О.М. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ "

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23535/
 
Title Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Горошкіної О.М. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
"
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Горошкіної О.М. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
"
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Горошкіної О.М. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
"
 
Creator Мелешко, Лілія Володимирівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. У дослідженні обґрунтовано теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності як предметної і складника загальної комунікативної в ігровій діяльності учнів 5–6 класів; уточнено зміст понять «мовленнєва компетентність учнів 5–6 класів», «формування мовленнєвої компетентності учнів у навчально-ігровій діяльності з української мови»; з’ясовано лінгводидактичні умови ефективності навчально-ігрової діяльності, спрямованої на формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів, визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, лінгвокогнітивний, текстово-комунікативний, мовно-нормативний) з відповідними показниками й рівні сформованості в учнів мовленнєвої компетентності в ігровій діяльності (високий, достатній, середній, початковий).
Розроблено методику формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів на уроках української мови з використанням ігрової діяльності. Запропонована методика забезпечена комплексом навчально-ігрових завдань, спеціально дібраних текстів, побудованих на основі мовної гри, і комунікативних ситуацій, що дає змогу підвищити мотивацію до навчання української мови, покращити якість роботи з розвитку мовлення учнів, забезпечити індивідуальний, диференційований підхід у навчанні, інтенсифікацію й результативність процесу формування мовленнєвої компетентності.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови.
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. У дослідженні обґрунтовано теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності як предметної і складника загальної комунікативної в ігровій діяльності учнів 5–6 класів; уточнено зміст понять «мовленнєва компетентність учнів 5–6 класів», «формування мовленнєвої компетентності учнів у навчально-ігровій діяльності з української мови»; з’ясовано лінгводидактичні умови ефективності навчально-ігрової діяльності, спрямованої на формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів, визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, лінгвокогнітивний, текстово-комунікативний, мовно-нормативний) з відповідними показниками й рівні сформованості в учнів мовленнєвої компетентності в ігровій діяльності (високий, достатній, середній, початковий).
Розроблено методику формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів на уроках української мови з використанням ігрової діяльності. Запропонована методика забезпечена комплексом навчально-ігрових завдань, спеціально дібраних текстів, побудованих на основі мовної гри, і комунікативних ситуацій, що дає змогу підвищити мотивацію до навчання української мови, покращити якість роботи з розвитку мовлення учнів, забезпечити індивідуальний, диференційований підхід у навчанні, інтенсифікацію й результативність процесу формування мовленнєвої компетентності.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови.
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. У дослідженні обґрунтовано теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності як предметної і складника загальної комунікативної в ігровій діяльності учнів 5–6 класів; уточнено зміст понять «мовленнєва компетентність учнів 5–6 класів», «формування мовленнєвої компетентності учнів у навчально-ігровій діяльності з української мови»; з’ясовано лінгводидактичні умови ефективності навчально-ігрової діяльності, спрямованої на формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів, визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, лінгвокогнітивний, текстово-комунікативний, мовно-нормативний) з відповідними показниками й рівні сформованості в учнів мовленнєвої компетентності в ігровій діяльності (високий, достатній, середній, початковий).
Розроблено методику формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів на уроках української мови з використанням ігрової діяльності. Запропонована методика забезпечена комплексом навчально-ігрових завдань, спеціально дібраних текстів, побудованих на основі мовної гри, і комунікативних ситуацій, що дає змогу підвищити мотивацію до навчання української мови, покращити якість роботи з розвитку мовлення учнів, забезпечити індивідуальний, диференційований підхід у навчанні, інтенсифікацію й результативність процесу формування мовленнєвої компетентності.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови.
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. У дослідженні обґрунтовано теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності як предметної і складника загальної комунікативної в ігровій діяльності учнів 5–6 класів; уточнено зміст понять «мовленнєва компетентність учнів 5–6 класів», «формування мовленнєвої компетентності учнів у навчально-ігровій діяльності з української мови»; з’ясовано лінгводидактичні умови ефективності навчально-ігрової діяльності, спрямованої на формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів, визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, лінгвокогнітивний, текстово-комунікативний, мовно-нормативний) з відповідними показниками й рівні сформованості в учнів мовленнєвої компетентності в ігровій діяльності (високий, достатній, середній, початковий).
Розроблено методику формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів на уроках української мови з використанням ігрової діяльності. Запропонована методика забезпечена комплексом навчально-ігрових завдань, спеціально дібраних текстів, побудованих на основі мовної гри, і комунікативних ситуацій, що дає змогу підвищити мотивацію до навчання української мови, покращити якість роботи з розвитку мовлення учнів, забезпечити індивідуальний, диференційований підхід у навчанні, інтенсифікацію й результативність процесу формування мовленнєвої компетентності.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23535/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%BE_%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0.pdf
Мелешко, Лілія Володимирівна (2018) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Горошкіної О.М. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ " Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.