Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ "
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23536/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ "
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ " Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ " |
|
Creator |
Мелешко, Лілія Володимирівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. У дослідженні обґрунтовано теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності як предметної і складника загальної комунікативної в ігровій діяльності учнів 5–6 класів; уточнено зміст понять «мовленнєва компетентність учнів 5–6 класів», «формування мовленнєвої компетентності учнів у навчально-ігровій діяльності з української мови»; з’ясовано лінгводидактичні умови ефективності навчально-ігрової діяльності, спрямованої на формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів, визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, лінгвокогнітивний, текстово-комунікативний, мовно-нормативний) з відповідними показниками й рівні сформованості в учнів мовленнєвої компетентності в ігровій діяльності (високий, достатній, середній, початковий). Розроблено методику формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів на уроках української мови з використанням ігрової діяльності. Запропонована методика забезпечена комплексом навчально-ігрових завдань, спеціально дібраних текстів, побудованих на основі мовної гри, і комунікативних ситуацій, що дає змогу підвищити мотивацію до навчання української мови, покращити якість роботи з розвитку мовлення учнів, забезпечити індивідуальний, диференційований підхід у навчанні, інтенсифікацію й результативність процесу формування мовленнєвої компетентності. Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. У дослідженні обґрунтовано теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності як предметної і складника загальної комунікативної в ігровій діяльності учнів 5–6 класів; уточнено зміст понять «мовленнєва компетентність учнів 5–6 класів», «формування мовленнєвої компетентності учнів у навчально-ігровій діяльності з української мови»; з’ясовано лінгводидактичні умови ефективності навчально-ігрової діяльності, спрямованої на формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів, визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, лінгвокогнітивний, текстово-комунікативний, мовно-нормативний) з відповідними показниками й рівні сформованості в учнів мовленнєвої компетентності в ігровій діяльності (високий, достатній, середній, початковий). Розроблено методику формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів на уроках української мови з використанням ігрової діяльності. Запропонована методика забезпечена комплексом навчально-ігрових завдань, спеціально дібраних текстів, побудованих на основі мовної гри, і комунікативних ситуацій, що дає змогу підвищити мотивацію до навчання української мови, покращити якість роботи з розвитку мовлення учнів, забезпечити індивідуальний, диференційований підхід у навчанні, інтенсифікацію й результативність процесу формування мовленнєвої компетентності. Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. У дослідженні обґрунтовано теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності як предметної і складника загальної комунікативної в ігровій діяльності учнів 5–6 класів; уточнено зміст понять «мовленнєва компетентність учнів 5–6 класів», «формування мовленнєвої компетентності учнів у навчально-ігровій діяльності з української мови»; з’ясовано лінгводидактичні умови ефективності навчально-ігрової діяльності, спрямованої на формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів, визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, лінгвокогнітивний, текстово-комунікативний, мовно-нормативний) з відповідними показниками й рівні сформованості в учнів мовленнєвої компетентності в ігровій діяльності (високий, достатній, середній, початковий). Розроблено методику формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів на уроках української мови з використанням ігрової діяльності. Запропонована методика забезпечена комплексом навчально-ігрових завдань, спеціально дібраних текстів, побудованих на основі мовної гри, і комунікативних ситуацій, що дає змогу підвищити мотивацію до навчання української мови, покращити якість роботи з розвитку мовлення учнів, забезпечити індивідуальний, диференційований підхід у навчанні, інтенсифікацію й результативність процесу формування мовленнєвої компетентності. Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування мовленнєвої компетентності учнів 5–6 класів в ігровій діяльності на уроках української мови. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23536/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA_%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%BE%20%281%29.pdf
Мелешко, Лілія Володимирівна (2018) Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Попової Л.О. на дисертацію Мелешко Л.В. "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ " Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|