Запис Детальніше

відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23538/
 
Title відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови"
відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови"
відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови"
 
Creator Сіранчук, Наталія Миколаївна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів.
У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи.
Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами.
Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів.
У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи.
Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами.
Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів.
У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи.
Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23538/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%91%D0%90%D0%94%D0%95%D0%A0%20%D0%92.%D0%86..pdf
Сіранчук, Наталія Миколаївна (2018) відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови" Доктор thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.