відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23538/
|
|
Title |
відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови"
відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови" відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови" |
|
Creator |
Сіранчук, Наталія Миколаївна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів. У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи. Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами. Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів. У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи. Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами. Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів. У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи. Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23538/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%91%D0%90%D0%94%D0%95%D0%A0%20%D0%92.%D0%86..pdf
Сіранчук, Наталія Миколаївна (2018) відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, професор Бадер В.І. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови" Доктор thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|