Відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, доцент Нагрибельна І.А. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23539/
|
|
Title |
Відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, доцент Нагрибельна І.А. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови"
Відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, доцент Нагрибельна І.А. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови" Відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, доцент Нагрибельна І.А. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови" |
|
Creator |
Сіранчук, Наталія Миколаївна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів. У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи. Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами. Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів. У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи. Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами. Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів. У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи. Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23539/1/%D0%A1%D1%96%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9D%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0.pdf
Сіранчук, Наталія Миколаївна (2018) Відгук офіційого опонента доктора педагогічних наук, доцент Нагрибельна І.А. на дисертацію Сіранчук Н.М. "Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови" Доктор thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|