Запис Детальніше

Дисертація - Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23540/
 
Title Дисертація - Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови
Дисертація - Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови
Дисертація - Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови
 
Creator Сіранчук, Наталія Миколаївна
 
Subject Дисертації
 
Description Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів.
У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи.
Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами.
Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів.
У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи.
Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами.
Робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад та розробленню цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів.
У дослідженні обґрунтовано теоретико-методичні засади й розроблено цілісну методичну систему формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови; розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження “лексична компетентність учнів початкових класів”, “формування лексичної компетентності учнів початкових класів”, “цілісна методична система формування лексичної компетентності учнів початкових класів”; визначено психологічні чинники та психолінгвістичні засади формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови; з’ясовано лінгводидактичні закономірності й принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів; встановлено, що провідним методичним принципом формування лексичної компетентності в учнів початкових класів є принцип градаційності; створено рівневу систему вправ для формування лексичної компетентності учнів початкових класів; запропоновано і впроваджено в практику типологію і структуру компетентнісно орієнтованих уроків мовлення задля формування в учнів початкових класів лексичної компетентності; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності учнів початкових класів; подальшого розвитку набули теоретико-прикладні аспекти методики навчання елементів лексикології в лінгводидактиці початкової школи.
Доведено ефективність цілісної методичної системи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів як сукупності мети, змісту, методів, засобів і форм організації навчально-виховної діяльності, а також взаємозв’язків між компонентами.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23540/1/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.%20%D0%A1%D1%96%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9D.%D0%9C.%20%D0%B2%20%D0%BF%D0%B4%D1%84.pdf
Сіранчук, Наталія Миколаївна (2018) Дисертація - Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови Доктор thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.