Стратегії позиціонування у теорії маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегії позиціонування у теорії маркетингу
Стратегии позиционирования в теории маркетинга Strategies of positioning in marketing theory |
|
Creator |
Примак, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
маркетинг
marketing стратегія стратегия strategy позиціонування позиционирование positioning класифікація классификация відмітні атрибути та характеристики отличительные атрибуты и характеристики distinctive attributes and characteristics |
|
Description |
У статті запропонований комплексний підхід до класифікації стратегій позиціонування на основі систематизації критеріїв створення відмінних характеристик товару, марки, підприємства.
В статье предложенный комплексный подход для классификации стратегий позиционирования на основе систематизации критериев создания отличительных характеристик товара, марки, предприятия. The paper proposed the integrated approach to the classification of strategies of positioning based on systematization criterias of creationing the distinctive characteristics of a product, a brand, a company. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-05-05T10:11:27Z
2012-05-05T10:11:27Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Примак, Т.О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу [Текст] / Т.О. Примак // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С.13-20.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25330 |
|
Language |
uk
|
|