Запис Детальніше

Стратегії позиціонування у теорії маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії позиціонування у теорії маркетингу
Стратегии позиционирования в теории маркетинга
Strategies of positioning in marketing theory
 
Creator Примак, Тетяна Олександрівна
 
Subject маркетинг
marketing
стратегія
стратегия
strategy
позиціонування
позиционирование
positioning
класифікація
классификация
відмітні атрибути та характеристики
отличительные атрибуты и характеристики
distinctive attributes and characteristics
 
Description У статті запропонований комплексний підхід до класифікації стратегій позиціонування на основі систематизації критеріїв створення відмінних характеристик товару, марки, підприємства.
В статье предложенный комплексный подход для классификации стратегий позиционирования на основе систематизации критериев создания отличительных характеристик товара, марки, предприятия.
The paper proposed the integrated approach to the classification of strategies of positioning based on systematization criterias of creationing the distinctive characteristics of a product, a brand, a company.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-05-05T10:11:27Z
2012-05-05T10:11:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Примак, Т.О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу [Текст] / Т.О. Примак // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С.13-20.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25330
 
Language uk