Запис Детальніше

Інтернет-простір як парадоксальна технологія виховання підростаючої особистості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710308/
http://zbirnyk.ipv.org.ua/ua/arkhiv-vipuskiv/product/view/20/411
 
Title Інтернет-простір як парадоксальна технологія виховання підростаючої особистості
Интернет-пространство как парадоксальная технология воспитания подрастающей личности
Internet space as paradoxical technology of upbringing of the growing personality
 
Creator Сокол, Л.М.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description В статті розкриваються специфічні особливості функціо-
нування Інтернет-простору в цілому, та Інтернет-технологій,
зокрема; їх дія на свідомість та структуру знань особистості. Проаналізовані можливості педагогічного впливу на становлення активної, самостійної особистості у кіберпросторі.
В статье раскрываются специфические особенности функционирования Интернет-пространства в целом, и Интернет-технологий, в частности; их воздействие на сознание и структуру знаний личности. Проанализированы возможности педагогического влияния на становление активной, самостоятельной личности в киберпространстве.
The article reveals the specific features of the functioning of the Internet space in general, and Internet technologies, in particular; their effect on the consciousness and structure of knowledge of the individual. The possibilities of pedagogical influence on the formation of an active, independent personality in cyberspace are analyzed.
 
Publisher Інститут проблем виховання НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710308/1/Sokol.pdf
- Сокол, Л.М. (2017) Internet space as paradoxical technology of upbringing of the growing personality Теортетико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2 (21). pp. 253-263. ISSN 2308-3778