Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді (Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/6854/
|
|
Title |
Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді (Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking) |
|
Creator |
Гільман, А. (A. Hilman)
|
|
Subject |
Psychology
|
|
Description |
У статті розглядається проблема формування саногенного мислення та особливості прояву емоційно-вольової регуляції студентів. Автором зосереджено увагу на таких властивостях харак- теру студентів як наполегливість та самовладання, локус контролю-Я та на вольовій діяльності молодої особи зокрема. Проаналізовано роль емоційно-вольової саморегуляції у формуванні сано- генного мислення студентської молоді, що сприяє підвищенню психічного та соматичного здоров'я студентської молоді. (The article deals with the problem of sanohenic thinking formation and peculiarities of students’ emotional and volitional regulation. The author focuses on character properties such as students' perseverance and self-control, locus of control, and volitional activity of young people in particular. It is determined that the emotional and volitional self-regulation is one of the conditions of formation of sanohenic thinking that promotes mental and physical health of students.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія»
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/6854/1/Hilman.pdf
Гільман, А. (A. Hilman) (2017) Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді (Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking). Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. pp. 51-55. |
|