Запис Детальніше

Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді (Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/6854/
 
Title Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді
(Emotional and volitional self-regulation
in formation of the students’ sanohenic thinking)
 
Creator Гільман, А. (A. Hilman)
 
Subject Psychology
 
Description У статті розглядається проблема формування саногенного мислення та особливості прояву
емоційно-вольової регуляції студентів. Автором зосереджено увагу на таких властивостях харак-
теру студентів як наполегливість та самовладання, локус контролю-Я та на вольовій діяльності
молодої особи зокрема. Проаналізовано роль емоційно-вольової саморегуляції у формуванні сано-
генного мислення студентської молоді, що сприяє підвищенню психічного та соматичного здоров'я
студентської молоді.
(The article deals with the problem of sanohenic thinking formation and peculiarities of students’ emotional
and volitional regulation. The author focuses on character properties such as students' perseverance
and self-control, locus of control, and volitional activity of young people in particular. It is determined that the emotional and volitional self-regulation is one of the conditions of formation of sanohenic thinking that
promotes mental and physical health of students.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/6854/1/Hilman.pdf
Гільман, А. (A. Hilman) (2017) Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді (Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking). Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. pp. 51-55.