Запис Детальніше

Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710327/
 
Title Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів
Determination of the main psychological factors of professional self-realization of teachers
 
Creator Савченко, Тетяна Леонідівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education
 
Description У статті подано результати психодіагностичного дослідження, спрямованого на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів. Отримані результати були перевірені за допомогою регресивного аналізу. Встановлено, що найвагомішими є чотири чинники: шкала ціннісних орієнтацій, самоефективність, зовнішня негативна мотивація, шкала поглядів на природу людини. Ці чинники впливають на професійне самоздійснення вчителів, яке, у свою чергу, є вершиною самореалізації та розкриття творчого і духовного потенціалу людини. Очевидно, що до обраних методик входять показники, які можна розглядати в якості виражених чинників професійного самоздійснення учителів.
The article presents the results of a psychodiagnostic study aimed at identifying the psychological factors of professional self-realization of teachers. The results obtained were verified using regression analysis. Found that the most important are four factors: scale of value orientations, self-efficacy, external negative motivation, scale of views on the nature of man. These factors influence the professional self-realization of teachers, which, in turn, is the summit of self-realization and disclosure of the creative and spiritual potential of a person. It is obvious that the selected methods include indicators that can be considered as the expressed factors of professional self-realization of teachers.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710327/7/Savchenko_T_L_%282017%29_Vyznachennja_osnovnykh_psykholohichnykh_chynnykiv_profesijnoho_samozdijsnennja_vchyteliv.pdf
- Савченко, Тетяна Леонідівна (2017) Determination of the main psychological factors of professional self-realization of teachers Актуальні проблеми психології: Том. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія (17). pp. 118-124. ISSN 2072-4772