Запис Детальніше

Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26866/
966-7390-10-1
 
Title Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти
 
Creator Вознюк, О. В.
Тичина, О. Р.
 
Subject B Philosophy (General)
BC Logic
BF Psychology
BL Religion
L Education (General)
 
Description Монографія є спробою комплексного дослідження людини як сутності, що навчається та розвивається. Автори аналізують розвиток предметів та явищ, які відносяться до різних рівнів реальності, що дозволяє сформулювати основні аспекти концепції універсальної парадигми розвитку. Досліджується феномен соціальної динаміки в широкому філософському та психологічному контекстах, що дає можливість розширити когнітивне поле аналізу та поєднати факти, які відносяться до віддалених одна від одної галузей знань. Монографія репрезентує концепцію духовності як цілісності на основі погляду на духовність як всезагальне явище нашого світу. Розглядаються актуальні проблеми освіти на грунті сформульованої авторами нової парадигми освіти.
 
Publisher Волинь
 
Date 1998
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26866/1/%D0%9B%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D1%89%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%B5%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F.pdf
Вознюк, О. В. and Тичина, О. Р. (1998) Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти. Other. Волинь, Житомир.