Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26866/
966-7390-10-1 |
|
Title |
Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
Тичина, О. Р. |
|
Subject |
B Philosophy (General)
BC Logic BF Psychology BL Religion L Education (General) |
|
Description |
Монографія є спробою комплексного дослідження людини як сутності, що навчається та розвивається. Автори аналізують розвиток предметів та явищ, які відносяться до різних рівнів реальності, що дозволяє сформулювати основні аспекти концепції універсальної парадигми розвитку. Досліджується феномен соціальної динаміки в широкому філософському та психологічному контекстах, що дає можливість розширити когнітивне поле аналізу та поєднати факти, які відносяться до віддалених одна від одної галузей знань. Монографія репрезентує концепцію духовності як цілісності на основі погляду на духовність як всезагальне явище нашого світу. Розглядаються актуальні проблеми освіти на грунті сформульованої авторами нової парадигми освіти.
|
|
Publisher |
Волинь
|
|
Date |
1998
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26866/1/%D0%9B%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D1%89%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%B5%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F.pdf
Вознюк, О. В. and Тичина, О. Р. (1998) Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти. Other. Волинь, Житомир. |
|