Запис Детальніше

Інтеграція наукових знань і проблема змісту освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710312/
http://poippo.pl.ua/pm/archives.php
 
Title Інтеграція наукових знань і проблема змісту освіти
Integration of scientific knowledge and the problem of the content of education
Интеграция научных знаний и проблема содержания образования
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description В комплексі проблем, які стоять сьогодні перед
освітньою системою України, завдання оновлення змісту
шкільної освіти, безперечно, посідає центральне місце.
Саме в змісті освіти знаходять відображення ті складові
людської культури, які суспільство, школа і сім'я
пропонують новим поколінням. Існуючі сьогодні програми
й підручники, навчальні й методичні посібники різко
контрастують з тими новими умовами, до яких рухається
суспільство, і тому потребують оперативної заміни. При
цьому не досить, як це робиться, деполітизувати
програми й підручники, запровадити окремі нові курси -
економіки, права, екології, здоров'я, народо- чи
українознавства тощо. Необхідно створити цілісну систему нового змісту освіти, нових програм і підручників, які б сприяли засвоєнню підростаючими поколіннями справді
гуманістичної культури, і тим самим створити умови для
еволюційної зміни менталітету українського суспільства
через школу.
In the complex of problems facing the educational system of Ukraine today, the task of updating the content of school education, undoubtedly, occupies a central place. It is in the content of education that reflects those components of human culture, which society, school and family offer new generations. Existing programs and textbooks, educational and methodical aids today contrasts sharply with the new conditions that the society is moving on, and therefore need an operational replacement. It is not enough, as it is done, to depoliticize programs and textbooks, to introduce some new courses - economy, law, ecology, health, national or Ukrainian studies, etc. It is necessary to create a holistic system of new content of education, new programs and textbooks that would help to assimilate younger generations truly humanistic culture, and thus create the conditions for the evolutionary change in the mentality of Ukrainian society through school.
В комплексе проблем, стоящих сегодня перед образовательной системой Украины, задача обновления содержания школьного образования, бесспорно, занимает центральное место. Именно в содержании образования находят отражение те составляющие человеческой культуры, которые общество, школа и семья предлагают новым поколениям. Существующие сегодня программы и учебники, учебные и методические пособия резко контрастируют с теми новыми условиями, к которым движется общество, и поэтому нуждаются в оперативной замене. При этом недостаточно, как это делается, деполитизировать программы и учебники, ввести отдельные новые курсы - экономики, права, экологии, здоровья, народо- или украиноведения и тому подобное. Необходимо создать целостную систему нового содержания образования, новых программ и учебников, которые способствовали усвоению подрастающими поколениями действительно гуманистической культуры, и тем самым создать условия для эволюционного изменения менталитета украинского общества через школу.
 
Publisher Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського
Управління освіти Полтавської обласної Ради народних депутатів
 
Date 1994
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710312/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0%201994%20%E2%84%96%202%20%D0%A1.%202-3.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович (1994) Integration of scientific knowledge and the problem of the content of education Постметодика, 2 (6). pp. 2-3. ISSN 1815-3194