Запис Детальніше

Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23620/
 
Title Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи
Modelling of communication competences of future specialists sn information, library and archive field
Формирование коммуникационных компетенций будущих специалистов информационного, библиотечного и архивного дела
 
Creator Сошинська, Вікторія Євгенівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Purpose of Article. To analyze the genesis of scientific research on social and communication processes, to clarify the definition «professional communication», to justify the need for the modelling of communication competencies for masters of specialty 029 «Information, Librarian and Archive Science» through the teaching of relevant academic disciplines. The methodology of the research consists of applying the system approach, comparing different communication theories, using methods of abstraction and generalization. Scientific Novelty. The author provides definition of «professional communication» and describes the influence of the teaching of the discipline «Scientific Communications» on the modelling of communication competences of future specialists in information, library and archive field.
Conclusions. The teaching of the discipline «Scientific Communications» is an integral component of the modelling of communication competences for masters of specialty 029 «Information, Librarian and Archive Science».
Key words: scientific communication, professional communication, professional competences, academic plans, disciplines.
Мета роботи – розглянувши генезис наукових досліджень соціально-комунікаційних процесів, уточнити поняття професійної комунікації та обґрунтувати необхідність формування комунікаційних компетенцій у магістрів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» через викладання відповідних навчальних дисциплін. Методологія дослідження полягає в застосуванні системного підходу, зіставленні різних теорій комунікації, використанні методів абстрагування та узагальнення. Наукова новизна роботи: подано авторське визначення терміну «професійна комунікація», розкрито вплив викладання дисципліни «Наукові комунікації» на формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Висновки. Невід’ємним компонентом формування комунікаційних компетенцій у магістрів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» є викладання дисципліни «Наукові комунікації».
Цель работы – проанализировать генезис научных исследований социально-коммуникационных процессов, уточнить термин «профессиональная коммуникация», обосновать необходимость формирования коммуникационных компетенций у магистров специальности 029 «Информационное, библиотечное и архивное дело» посредством преподавания соответствующих учебных дисциплин. Методология исследования состоит в применении системного подхода, сравнении разных теорий коммуникации, использовании методов абстрагирования и обобщения. Научная новизна работы: приведено авторское определение термина «профессиональная коммуникация», раскрыто влияние преподавания дисциплины «Научные коммуникации» на формирование коммуникационных компетенций у будущих специалистов информационного, библиотечного и архивного дела. Выводы. Неотъемлемым компонентом формирования коммуникационных компетенций у магистров специальности 029 «Информационное, библиотечное и архивное дело» является преподавание дисциплины «Научные коммуникации».
 
Publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
 
Date 2017
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23620/1/V_Soshynska_BDI_12_IJ.pdf
Сошинська, Вікторія Євгенівна (2017) Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. (4). с. 92-96. ISSN 2409-9805