Запис Детальніше

Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін
 
Creator Дайновський, Юрій Анатолійович
Гліненко, Лариса Костянтинівна
 
Subject інноваційні зміни
трансформація
інноваційна діяльність підприємства
 
Description У статті розроблено методичний підхід до формування переліку типових варіантів інноваційних змін, які теоретично можуть бути здійснені з певним об’єктом.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-02-06T09:39:29Z
2012-02-06T09:39:29Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Дайновський, Ю.А. Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін [Текст] / Ю.А. Дайновський, Л.К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №2. — С.13-21.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24033
 
Language uk