Funnel based reventure attribution of online canpaigns
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Funnel based reventure attribution of online canpaigns
|
|
Creator |
Flaks, V.L.
|
|
Subject |
Математичні та інформаційні моделі в економіці
|
|
Description |
The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website.
У статті розглянуто проблеми статичних моделей атрибуції доходів від транзакцій в інтернет-магазині і запропоновано рішення у вигляді динамічної моделі, заснованої на поведінці покупця при проходженні воронки замовлення. В статье рассмотрены проблемы статических моделей атрибуции доходов от транзакций в интернет-магазине и предложено решение в виде динамической модели, основанной на поведении покупателя при прохождении воронки заказа. |
|
Date |
2018-04-04T19:50:37Z
2018-04-04T19:50:37Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ.
2409-8876 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868 004.023 |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Математичне моделювання в економіці
|
|
Publisher |
Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України
|
|