Запис Детальніше

Funnel based reventure attribution of online canpaigns

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Funnel based reventure attribution of online canpaigns
 
Creator Flaks, V.L.
 
Subject Математичні та інформаційні моделі в економіці
 
Description The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website.
У статті розглянуто проблеми статичних моделей атрибуції доходів від транзакцій в інтернет-магазині і запропоновано рішення у вигляді динамічної моделі, заснованої на поведінці покупця при проходженні воронки замовлення.
В статье рассмотрены проблемы статических моделей атрибуции доходов от транзакций в интернет-магазине и предложено решение в виде динамической модели, основанной на поведении покупателя при прохождении воронки заказа.
 
Date 2018-04-04T19:50:37Z
2018-04-04T19:50:37Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ.
2409-8876
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868
004.023
 
Language en
 
Relation Математичне моделювання в економіці
 
Publisher Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України