FEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PROCESS ARE FOR HELP OF STOCHASTIC APPROACH IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT FORMATION IN THE TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PROCESS ARE FOR HELP OF STOCHASTIC APPROACH IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT FORMATION IN THE TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА ДОПОМОГОЮ СТОХАСТИЧНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
|
Creator |
Рахманов, В. О.; кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету |
|
Subject |
casual process; assimilation of knowledge; mathematical model; educational information space; educational information environment
— випадковий процес; засвоєння знань; математична модель; навчальний процес; освітньо-інформаційне середовище 378.147(045) |
|
Description |
In the articles analyzed and the identified organization of educational process are certain by stochastic approach in the educational information environment formation in the technical higher educational institutions. The feature of this approach consists in that the conduct of process of studies in the future can be exactly foreseen, knowing his conduct in the past. Possibility to analyses the aggregate of the mastered knowledge not in relation to one theme of employments, but in relation to all of aggregates of the got knowledge by future engineers appears also. Results testify to the considerable improvements (worsening) of professional knowledge in future engineers. The uses of statistical methods of research in an educational process will give possibility to analyses the willingness of students to carry out effective professional activity on the basis of capture flexible knowledge, generalized abilities and skills
У статті проаналізовано та визначено особливості організації навчального процесу за допомогою стохастичного підходу в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Особливість даного підходу полягає у тому, що поведінку процесу навчання в майбутньому можна точно передбачити, знаючи його поводження у минулому. Крім того, з’являється можливість аналізувати сукупність засвоєних знань не щодо однієї теми занять, а щодо всіх сукупностей здобутих майбутніми інженерами знань. Результати свідчать про значні покращення (погіршення) професійних знань у майбутніх інженерів. Використання статистичних методів дослідження у навчальному процесі дадуть можливість проаналізувати готовність студентів здійснювати ефективну професійну діяльність на основі оволодіння гнучкими знаннями, узагальненими вміннями і навичками. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-12-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12420
10.18372/2411-264X.9.12420 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 127-131
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 127-131 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 127-131 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|