Запис Детальніше

FEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PROCESS ARE FOR HELP OF STOCHASTIC APPROACH IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT FORMATION IN THE TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PROCESS ARE FOR HELP OF STOCHASTIC APPROACH IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT FORMATION IN THE TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА ДОПОМОГОЮ СТОХАСТИЧНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
 
Creator Рахманов, В. О.; кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти
Національного авіаційного університету
 
Subject casual process; assimilation of knowledge; mathematical model; educational information space; educational information environment

випадковий процес; засвоєння знань; математична модель; навчальний процес; освітньо-інформаційне середовище
378.147(045)
 
Description In the articles analyzed and the identified organization of educational process are certain by stochastic approach in the educational information environment formation in the technical higher educational institutions. The feature of this approach consists in that the conduct of process of studies in the future can be exactly foreseen, knowing his conduct in the past. Possibility to analyses the aggregate of the mastered knowledge not in relation to one theme of employments, but in relation to all of aggregates of the got knowledge by future engineers appears also. Results testify to the considerable improvements (worsening) of professional knowledge in future engineers. The uses of statistical methods of research in an educational process will give possibility to analyses the willingness of students to carry out effective professional activity on the basis of capture flexible knowledge, generalized abilities and skills
У статті проаналізовано та визначено особливості організації навчального процесу за допомогою стохастичного підходу в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Особливість даного підходу полягає у тому, що поведінку процесу навчання в майбутньому можна точно передбачити, знаючи його поводження у минулому. Крім того, з’являється можливість аналізувати сукупність засвоєних знань не щодо однієї теми занять, а щодо всіх сукупностей здобутих майбутніми інженерами знань. Результати свідчать про значні покращення (погіршення) професійних знань у майбутніх інженерів. Використання статистичних методів дослідження у навчальному процесі дадуть можливість проаналізувати готовність студентів здійснювати ефективну професійну діяльність на основі оволодіння гнучкими знаннями, узагальненими вміннями і навичками.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12420
10.18372/2411-264X.9.12420
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 127-131
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 127-131
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 127-131
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).