Запис Детальніше

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
THEORETICAL AND PRACTICAL PROBLEMS OF MODERN PSYCHOLOGY
 
Creator Семиченко, В. А.; доктор психологічних наук, професор,
професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти
Навчально-наукового Гуманітарного інституту
Національного авіаційного університету
 
Subject теоретико-методологічна проблема; психологічне знання; практична психологія; народна психологія; прикладна психологія; наукова психологія
378+159.942
theoretical and methodological problems; psychological knowledge; practical psychology; popular psychology; applied psychology; scientific psychology

 
Description У статті йдеться про основні теоретико-методологічні проблеми сучасної психології як специфічної галузі наукового знання, методологічні принципи і ключові теоретичні проблеми. Доводиться, що саме психологія найгостріше відчуває потребу у перегляді своїх основ, адже її тематик тісно пов’язана з усіма методологічними, методичними і організаційними аспектами процесу пізнання.
The article deals with the basic theoretical and methodological problems of modern psychology as a specific branch of science, methodological principles and key theoretical problems. Proved that psychology is most acutely feel the need to revise its foundations, because its theme is closely connected with all the methodological, methodical and organizational aspects of the learning process
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12423
10.18372/2411-264X.9.12423
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 141-152
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 141-152
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 141-152
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).