PROFESSIONAL MOBILITY OF A SOFTWARE ENGINEER: THE DEFINITIVE ANALYSIS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PROFESSIONAL MOBILITY OF A SOFTWARE ENGINEER: THE DEFINITIVE ANALYSIS
ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ФАХІВЦЯ З ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ДЕФІНІТИВНИЙ АНАЛІЗ |
|
Creator |
Теремінко, Л. Г.; старший викладач кафедри іноземних мов за фахом Національного авіаційного університету |
|
Subject |
a software engineer; professional activities; professional mobility; professional mobility of a software engineer to be
— фахівець з інженерії програмного забезпечення; професійна діяльність; професійна мобільність; професійна мобільність майбутнього фахівця з інженерії програмного забезпечення 316.444.5:378-057.4:004.42(045) |
|
Description |
The article analyzes the results of theoretical studies of the psychological and pedagogical concept of «professional mobility» by domestic and foreign scientists. It covers main approaches to the specified concept. The urgency of professional mobility for professional activities of any specialist, particularly a software engineer is proved. Based on the analysis of software industry employers’ requirements to professional and personal qualities of applicants for vacant posts, the definition of «professional mobility of a software engineer» is given. We treat professional mobility of these professionals as the integrative quality of personality, which is readiness and ability to adapt to constantly changing conditions of professional activities, the ability to switch between different methods and technologies of software development and implementation, readiness to perform different duties within professional activity, to constant self-education and self-improvement
У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано основні підходи до такого поняття, як «професійна мобільність», з’ясовано сутність та структуру поняття «професійна мобільність майбутнього фахівця з інженерії програмного забезпечення». Сутність поняття «професійна мобільність майбутніх фахівців з інженерії програмного забезпечення» потребує глибокого аналізу та характеристики його структурних компонентів, що дасть змогу розглянути та теоретично обґрунтувати це поняття як об’єкт сучасних психолого-педагогічних досліджень. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-12-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12426
10.18372/2411-264X.9.12426 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 160-166
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 160-166 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 160-166 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|