Запис Детальніше

ЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ
THE EFFECTIVENESS OF THE TECHNOLOGY OF PREPARATION OF FUTURE TEACHERS FOR CONTINUOUS PROFESSIONAL SELF-DEVELOPMENT
 
Creator Фрицюк, В. А.; кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри педагогіки і професійної освіти
Вінницького державного педагогічного університету
імені Михайла Коцюбинського
 
Subject етапи; ефективність; методи; професійний саморозвиток; технологія підготовки педагогів до професійного саморозвитку
378.015.31.041:37.011.3-052
steps; efficiency; methods; professional self-development; technology training of teachers for professional self-development

 
Description У статті охарактеризовано технології професійного саморозвитку майбутнього вчителя за дослідженнями різних науковців. Розкрито завдання кожного з етапів авторської технології, а також форми й методи, що використовувалися на кожному з етапів. Проаналізовано ефективність авторської технології підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку. Показано результати підсумкової діагностики готовності майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку якості за такими критеріями: ціннісне усвідомлення необхідності цілеспрямованого безперервного професійного саморозвитку (мотиваційно-ціннісний компонент); інтегративно-теоретична підготовка, рівень здобутих професійно спрямованих знань (інформа­ційно-пізнавальний компонент); практично-операційна підготовка, сформованість практичних умінь і навичок стосовно професійного саморозвитку (організаційно-діяльнісний компонент); сукупність індивідуально-психологічних якостей, важливих для безперервного професійного саморозвитку й майбутньої професійної діяльності загалом (емоційно-вольовий компонент); спрямованість на самоаналіз, самооцінку власного професійного саморозвитку (рефлексивно-оцінний компонент).
Technology of prospective teachers’ training to uninterrupted professional self-development meets generally accepted methodological requirements, which are put forward to the so-called technological criteria: conceptuality, systematization, handling, effectiveness and reproducibility. Conceptuality is provided by scientific conception which contains a philosophical, psychological, socio-pedagogical justification for achieving the planned purpose. Systematization of the developed technology presupposes existence of all system features: logic of the process, the interconnection of individual parts, integrity. Handling provides the possibility of diagnostic aim-establishing, planning, design of learning process, staged diagnostics, variation of means and methods for the purpose of results correction. Effectiveness of this technology indicates that it should have effective results and be optimal for the expenses and it ensures the achievement of a certain standard. Reproducibility provides the possibility of applying this technology in other similar educational institutions and by other individuals
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12429
10.18372/2411-264X.9.12429
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 177-182
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 177-182
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 177-182
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).