Запис Детальніше

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
EVALUATION OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS OF STUDENTS OF TECHNICAL UNIVERSITIES AS PEDAGOGICAL PROBLEM
 
Creator Захарченко, Надія Миколївна; старший викладач кафедра математичного аналізу і методів оптимізації Сумського державного університету
 
Subject вищі технічні навчальні заклади; навчальні досягнення студентів; оцінювання.
378:81(075)
higher technical educational establishments; educational achievements of students; evaluation

 
Description У статті узагальнено підходи вчених до тлумачення понять «оцінювання», «навчальні досягнення»; обґрунтовано доцільність реалізації нових стратегій розвитку освіти в Україні (людиноцентризм, особистісно зорієнтований, компетентнісний, діяльнісний підходи до навчання) в освітньому процесі технічних навчальних закладів, зокрема в процесі оцінювання навчальних досягнень студентів; схарактеризовано практичні здобутки в оцінюванні навчальних досягнень студентів в освітньому процесі вищих технічних начальних закладів України.
In the article, going of scientists is generalized near interpretation of concepts «evaluation», «educational achievements»; expediency of realization of new strategies of development of education is reasonable in Ukraine in the educational process of technical educational establishments, in particular in the process of evaluation of educational achievements of students. The author accents that practical achievement in the evaluation of educational achievements of students in the educational process of higher technical initial establishments
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-04-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12330
10.18372/2411-264Х.8.12330
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 42-46
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 42-46
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 42-46
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).