МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
RESEARCH METHODOLOGY OF PEDAGOGICAL CONDITIONS OF COSCIOUS ATTITUDE FORMATION TO THE STUDY OF THE FUTURE OFFICERS OF THE NATIONAL GUARD OF UKRAINE |
|
Creator |
Луценко, Олена Володимирівна; асистент кафедри іноземних мов природничих факультетів Інституту філології Київського національного університету імені Т. Шевченка;
|
|
Subject |
педагогічні умови; свідоме ставлення; специфічні умови навчання; здобувач вищої освіти
159.923.2:378.042(045) pedagogical conditions; conscious attitude; the specific learning environment; the applicant of higher education — |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу результатів методики дослідження педагогічних умов формування свідомого ставлення до навчання майбутніх офіцерів. Запропонована авторська дефініція ключового поняття «Педагогічні умови формування у майбутніх офіцерів Національної гвардії України свідомого ставлення до навчання». Встановлено, що сама методика дослідження має бінарно-діалектичний характер. Також було досліджено специфіку педагогічного середовища на рівні окремого ВНЗ, на який покладається обов’язок підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України. Був проведений структурний аналіз педагогічних умов діяльності вищих навчальних закладів із специфічними умовами навчання, а також конкретного ВНЗСУМ було встановлено та виокремлено головні компоненти системи.
This article analyzes the results of the pedagogical conditions’ methodology of a conscious attitude formation to study of the future officers. The author’s definition of the key concept of «Pedagogical conditions of formation of the future officers of the National Guard of Ukraine conscientious attitude to study» is given. It was found that the method of study has binary-dialectical character. The specifics of the pedagogical environment at the level of the individual institution, which is undertaken to prepare future officers of the National Guard of Ukraine has also been investigated. Structural analysis of the pedagogical conditions of activity of higher education institutions was carried out with the specific conditions of learning, as well as the specific higher educational institution has been found and the main components of the system were emphasized |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-04-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12352
10.18372/2411-264X.8.12352 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 83-89
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 83-89 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 83-89 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|