Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ В УМОВАХ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ В УМОВАХ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ
FORMATION OF PROFESSIONAL JOURNALISTS A FUTURE UNDER UNIVERSITY STUDY
 
Creator Хоменко-Семенова, Л. О.; кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри журналістики, реклами і зв’язків з громадськістю
Національного авіаційного університету
 
Subject журналіст; інформаційне середовище; медіапростір; медіакультура; професійні якості; професійна підготовка; інноваційні технології
378.14:070
journalist; information environment; the media; culture media; professional quality; professional training; innovative technologies

 
Description У статті охарактеризовано професійні якості журналістів, описано вимоги до професіонала-журналіста інноваційного суспільства, виявлено основні характеристики журналіста за працями сучасних українських науковців. Створено модель професійного портрета фахівця журналістики, яка описує професійні, моральні, психологічні, громадянські якості. Проаналізовано інноваційні технології навчання, що сприятимуть формуванню професійних якостей майбутніх журналістів у процесі професійної підготовки, а саме: Інтернет-технології, мультимедіа-технології, case-study, брейнстормінг, інтерактивні ігри.
The article describes the professional quality of journalists, describes the requirements for professional journalists innovative society, identified the main characteristics of the journalist from the works of contemporary Ukrainian scholars. The model of professional portrait professional journalism, which describes the professional, moral, psychological, civil qualities. Analyzes innovative teaching technologies that contribute to the formation of professional skills of future journalists in the course of vocational training, such as: Internet technology, multimedia technology, case-study, brainstorming, interactive games
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12430
10.18372/2411-264X.9.12430
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 182-187
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 182-187
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 182-187
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).