Запис Детальніше

ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВСТАНОВЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ РІВНОВАГИ В СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ–СТУДЕНТ»

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВСТАНОВЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ РІВНОВАГИ В СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ–СТУДЕНТ»
MAIN WAYS OF THE COMMUNICATIVE EQUILIBRIUM FIXING IN THE «TEACHER AND STUDENT» SYSTEM
 
Creator Барановська, Л. В.; доктор педагогічних наук, професор,
професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти
Національного авіаційного університету
 
Subject професійно-педагогічне спілкування; комунікативна рівновага; система «викладач–студент»; комунікативні бар’єри
378:81.177
professional and pedagogical intercourse; communicative equilibrium; «teacher and student» system; communicative barriers

 
Description Статтю присвячено обґрунтуванню значення комунікативної рівноваги в системі «викладач–студент». Описано основні причини виникнення різноманітних комунікативних бар’єрів, які порушують психологічну рівновагу в педагогічному спілкуванні. Проаналізовано такі бар’єри, як «авторитет», «уникнення». Приділено увагу групі бар’єрів «нерозуміння», які виникають за низького рівня володіння мовою не її носіями чи некоректного використання її засобів носіями мови (семантичний, фонетичний, стилістичний бар’єри). Запропоновано основні шляхи, засоби запобі­гання випадків порушення комунікативної рівноваги в системі «викладач–студент». Основними методами, використаними для підготовки статті, є аналіз психолого-педаго­гічної літератури з проблеми формування комунікативної компетентності студентів, порівняння, узагальнення.
In the article general ways of the communicative equilibrium fixing in the  «teacher  and student»  system  are justified. Main reasons of  appearance barriers of the communicative equilibrium fixing in this system  are presented. Different types of the communicative  barriers are analized, ways of its prevention and positive emotional  atmosphere  formation in the professional and pedagogical intercourse  are proposed
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12384
10.18372/2411-264X.9.12384
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 18-22
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 18-22
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 18-22
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).