Запис Детальніше

ФРАКТАЛЬНИЙ ПРИНЦИП ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРНОГО КОНСТРУКТУ ЗНАНЬ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФРАКТАЛЬНИЙ ПРИНЦИП ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРНОГО КОНСТРУКТУ ЗНАНЬ
FRACTAL PRINCIPLE FOR DESIGN OPTIMIZATION OF STRUCTURAL KNOWLEDGE
 
Creator Булгакова, Н. Б.; доктор педагогічних наук, професор
 
Subject вурф; модуль Ф; структура змісту; філософські категорії; фрактал; фрактальна педагогіка
378:37
wurf; F module; structure of the content; philosophical categories; fractal; fractal pedagogy

 
Description У статті розглянуто використання фрактального принципу та пропорції природних систем під час формування структури змісту навчальних дисциплін при підготовці майбутніх фахівців вищої школи. Виокремлено філософські категорії як складові структури змісту навчальних дисциплін, які дають змогу сформувати оптимальну структуру змісту всієї навчальної дисципліни або окремої теми чи інформації, якщо їх співвідношення відповідає математичним закономірностям природних систем, таким як модуль Ф або вурф.
This article explains how to use the fractal principle of natural systems and proportions to form the structure of the content of academic disciplines in the preparation of the future experts of high school. Obtained philosophical categories as components of the structure of the content of academic disciplines that provide the opportunity to form an optimal structure of the whole content of the discipline, or by a separate information, if their ratios correspond to mathematical laws of natural systems such as the F module or wurf
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12397
10.18372/2411-264X.9.12397
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 32-36
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 32-36
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 32-36
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).