ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З АВІОНІКИ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З АВІОНІКИ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
PRACTICAL ASPACT OF FORMATION OF FOREIGN PROFESSIONAL-COMMUNICATIVE COMPETENCE OF BACHELOR OF AVIONICS IN CONDITIONS OF PROFESSIONAL TRAINING |
|
Creator |
Глушаниця, Н. В.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики Національного авіаційного університету |
|
Subject |
іншомовна професійно-комунікативна компетентність; іншомовне спілкування; комунікативний підхід; професійне спілкування; термінологічна компетенція
378.141/141.5=371.21/215(076.5) foreign professional communicative competence; foreign language communication; communicative approach; professional communication; terminology competence — |
|
Description |
Статтю присвячено дослідженню практичного аспекту формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з авіоніки в умовах професійної підготовки. Обґрунтовано важливість володіння майбутніми фахівцями з авіоніки мовно-галузевими знаннями та навичками професійного спілкування в іншомовному середовищі. Наголошено на необхідності поєднання теоретичної та практичної складових у процесі формування їхніх професійних знань, умінь і навичок. Запропоновано структуру іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів з авіоніки. На основі комунікативного підходу розроблено систему вправ та завдання, які мають чітку спрямованість щодо формування того чи іншого виду компетенції, що є складовими структури іншомовної професійно-комунікативної компетентності.
The article investigates the practical aspects of formation of foreign professional communicative competence of future specialists in avionics in terms of professional training. The importance of knowledge and skills of professional communication in a foreign language environment for future specialists in avionics has been proved. The necessity of combining theoretical and practical components in the formation of their professional knowledge and skills has been emphasized. The structure of foreign professional communicative competence of Bachelor of avionics has been offered. Based on the communicative approach, the system of exercises and tasks that are focused on the formation of the constituents of the structure of foreign professional communicative competence has been developed |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-12-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12400
10.18372/2411-264X.9.12400 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 47-53
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 47-53 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 47-53 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|