ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ ТА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ ТА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
PECULIAR FEATURES OF CASE APPLICATION IN THE DEVELOPMENT OF CULTURAL AND CREATIVE COMPETENCE OF LECTURERS OF HIGHER MILITARY EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS |
|
Creator |
Жарова, Олена Валеріївна; кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
вища технічна освіта; професійна кваліфікація; компетентнісний підхід; освітні програми; професійні стандарти; освітні програми; формування компетентності
378. 147 professional competence; cultural and creative competence; case technology; interactive teaching technologies; a «live case»; a «dead case — |
|
Description |
У статті висвітлено проблему формування професійної компетентності майбутніх випускників вищих технічних навчальних закладів при розробці освітніх програм для подальшого актуального використання придбаних знань, вмінь та навичок у професійній діяльності. Визначено переваги впровадження професійних стандартів для ринку праці та сфери освіти, їх роль у формуванні якісного трудового потенціалу.
The article is devoted to an actual problem of cultural and creative training of competent lecturers applying case technology in the system of higher military education. Based on the research of the problem under consideration, it has been established that the situational analysis technology presupposes students to be involved to the in-class substantive examination of specially designed cases containing real problem-based situations that may arise in the future professional activity. The author considers peculiar features of variously structured ‘dead’ and ‘live’ cases to be used in the development of cultural and creative competence of lecturers of the higher military educational establishment of Ivan Chernyakhovskyi National Defense University of Ukraine. On the ground of the material set forth, it has been proved that the application of cases, based on pedagogical situations and cultural and creative materials, ensures proper cultural and creative competence to be gained by the lecturers of higher military educational establishments, which allows them to quickly, comprehensively and flexibly solve professional issues, thus achieving efficient results in training military specialists |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-04-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12328
10.18372/2411-264X.8.12328 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 33-36
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 33-36 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 33-36 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|