Запис Детальніше

ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА ДІАГНОСТИКА В СТРУКТУРІ ОСВІТНІХ ПРОЕКТІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА ДІАГНОСТИКА В СТРУКТУРІ ОСВІТНІХ ПРОЕКТІВ
PSYCHOTHERAPEUTIC DIAGNOSTICS IN THE STRUCTURE OF EDUCATIONAL PROJECTS
 
Creator Католик, Галина Вікторівна; кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології ВНЗ «Український Католицький Університет»
 
Subject Я-концепція; психодіагностична система; первинне інтерв’ю; психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія
159.9 (075.8)
self-concept; psychodiagnostics system; primary interview; psychodynamic integrative child-youth psychotherapy

 
Description У статті розглядається структура первинного психотерапевтичного інтерв’ю, яке в свою черго створює підґрунтя для діагностики особистісних та професійних зон Я-концепції особистості практичного психолога, котрий навчається у освітньому проекті. В рамках профвідбору кандидатів на освітній проект з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психотерапії розглядається змістовна складова авторської психодіагностичної системи.
An article examines the structure of initial psychotherapy interview, which in turn forms the basis for the diagnosis of personal and professional areas of self-concept of a practical psychologist who is trained in the educational project. As a part of the professional selection of candidates for the educational project of the integrative psychodynamic psychotherapy of children and youth is seen substantial part of the author’s psycho diagnostic system
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-04-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12331
10.18372/2411-264X.8.12331
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 46-50
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 46-50
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 46-50
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).