Запис Детальніше

FUNDAMENTALISATION OF ECONOMIC EDUCATION: FOREIGN EXPERIENCE IN FORMATION OF ENTREPRENEURIAL SKILLS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FUNDAMENTALISATION OF ECONOMIC EDUCATION: FOREIGN EXPERIENCE IN FORMATION OF ENTREPRENEURIAL SKILLS
ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ НАВИЧОК
 
Creator Ножовнік, О. М.; кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри іноземних мов та міжкультурної комунікації
ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
 
Subject economic education; fundamentalisation of economic education; foreign experience; the formation of entrepreneurial skills; business education

економічна освіта; фундаменталізація економічної освіти; зарубіжний досвід; формування підприємницьких навичок; бізнес-освіта
378:33:334.722:005
 
Description The article is dedicated to pedagogical analysis of foreign experience in forming entrepreneurial skills in the students of higher economic institutions given the opportunity to implement its elements into the process of fundamentalisation of national higher economic education. The article draws attention to the most effective educational systems, offering economic vocational training, such as Austria, Germany, France, Italy, Great Britain, Scandinavia, and certainly the United States and Canada. At the same time, it has been noted that an interesting and revealing in the context of preserving national mentality and time-honoured cultural traditions of vocational education is the East region countries – Japan, China and Vietnam. Having based on the empirical research data, there has been found that modern European higher education is gradually being transformed into an educational model in which all relevant tasks and educational components are integrated into the «knowledge triangle» with elements of «education – research – innovation», at the same time the East region countries, adapting the leading European and American models of both higher education in general and business education in particular, take into account time-honoured social traditions and show an example of an optimal system of the professional self-development of the future specialist-economist
Статтю присвячено педагогічному аналізу зарубіжного досвіду формування підприємницьких навичок у студентів вищих економічних навчальних закладах з огляду на можливість впровадження його елементів у процес фундаменталізації національної вищої економічної освіти. У статті звернуто увагу на найефективніші освітні системи, що пропонують економічну професійну підготовку, які діють у Австрії, Німеччині, Франції, Італія, Великій Британії, країнах Скандинавії, і безумовно, США та Канаді. Водночас, зазначено, що цікавим для наслідування й показовими в контексті збереження національного менталітету й вікових культурних традицій є системи професійної освіти країн Сходу – Японії, Китаю та В’єтнаму. Базуючись на даних емпіричного дослідження було виявлено, що сучасна європейська вища школа поступово переходить до такої освітньої моделі, за якої всі відповідні завдання й навчальні компоненти інтегруються в «трикутнику знань» з елементами системи «освіта–дослідження–інновації», тимчасом як країни Сходу, адаптуючи провідні європейські та американські моделі як вищої освіти загалом, так і бізнес-освіти зокрема, враховують вікові суспільні традиції і демонструють приклад оптимальної системи формування професійного саморозвитку майбутнього фахівця-економіста.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12416
10.18372/2411-264X.9.12416
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 108-114
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 108-114
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 108-114
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).