Запис Детальніше

ПАРАДИГМИ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПАРАДИГМИ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
PARADIGM EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT FORMATION IN THE TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
 
Creator Рахманов, Віталій Олегович; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
 
Subject засвоєння знань; навчальний процес; освітньо-інформаційне середовище; педагогічні парадигми; якість професійної підготовки
378.147(045)
assimilation of knowledge; educational information space; educational information environment; pedagogical paradigm; the quality of vocational training

 
Description У статті визначені та проаналізовані парадигми освітньо-інформаційного середовища вищого технічного навчального закладу. Розглянуті парадигми спираються на базис гуманітаризації та гуманізації системи вищої освіти, які спрямовані на ціннісні орієнтири і нададуть встановити мотиваційні критерії вибору тієї чи іншої сфери професійної діяльності для створення умов саморозвитку і самореалізації особистості. Розкриваючи характерологічну цілісність освіти і регулюючи науково-дослідницьку та практичну інноваційну навчальну діяльність слід розглядати освітні парадигми у поєднанні. Тому аналіз динаміки становлення і розвитку парадигм сприяє збереженню принципів навчання, що виступає генетичним ядром вітчизняної педагогічної науки і практики.
In article identified and analyzed paradigm educational information environment formation in the technical higher educational institutions. Considered a paradigm based on the basis of humanitarization and humanization of higher education. They aim to provide valuable guidance and motivation to establish criteria for the selection of a professional field to create conditions for self-development and personal fulfillment. Revealing the integrity of character education and regulating scientific, research and practical innovation training activities educational paradigm should be considered in conjunction. Therefore, analysis of the dynamics of formation and development paradigms helps to preserve the principles of learning, performs genetic nucleus of the national pedagogical science and practice
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-04-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12356
10.18372/2411-264X.8.12356
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 105-110
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 105-110
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 105-110
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).