Запис Детальніше

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ УПРАВЛІНЦІВ У СФЕРІ ОСВІТИ: ДОСВІД СПОЛУЧЕНОГО КОРОЛІВСТВА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ УПРАВЛІНЦІВ У СФЕРІ ОСВІТИ: ДОСВІД СПОЛУЧЕНОГО КОРОЛІВСТВА
QUALITY ASSURANCE IN HIGHER EDUCATION IN THE CONTEXT OF TRAINING EDUCATIONAL MANAGERS: THE UNITED KINGDOM EXPERIENCE
 
Creator Ткаченко, В. П.; науковий співробітник
Інституту вищої освіти НАПН України
 
Subject якість освіти; управління; лідерство; підготовка керівників закладів освіти; компетентність; стандарти освіти
378.1+378.113(140)
the quality of education; management; leadership; training of heads of educational establishments; competence; educational standards

 
Description У статті розглянуто особливості підготовки керівників освітніх установ у Сполученому Королівстві. Здійснено огляд університетів, що здійснюють таку підготовку. Визначено нормативні документи, що регулюють діяльність зазначених програм у контексті забезпечення якості освіти у кожному регіоні (Англія, Шотландія, Північна Ірландія та Уельс). Згідно регіонального розподілу здійснено інформаційний огляд стандартів, що визначають основні засади підготовки управлінців різних рівнів у сфері освіти, базові елементи таких документів та характеристики, що сприяють реалізації стандартів через поєднання професійних якостей, умінь, особистих здібностей управлінця та забезпечення якості надання освітніх послуг.
The article examines the main features of training the heads of educational establishments in the United Kingdom. The overview of universities, which are engaged in such training, was carried out. Determined the legal documents that governing the activities of mentioned programs in the context of the quality assurance in each region (England, Scotland, Northern Ireland and Wales). According to the regional distribution was carried out the informational overview of the standards that define the basic principles of training educational managers, the basic elements of such documents and characteristics that facilitate the implementation of standards through a combination of competencies, skills and personal abilities of manager and quality assurance at providing educational services
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12428
10.18372/2411-264X.9.12428
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 171-177
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 171-177
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 171-177
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).