PEDAGOGICAL ANALYSIS OF PROBLEM OF PROFESSIONAL PREPARATION OF FUTURE ECONOMISTS IS IN UNIVERSITIES OF AZERBAIJAN
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PEDAGOGICAL ANALYSIS OF PROBLEM OF PROFESSIONAL PREPARATION OF FUTURE ECONOMISTS IS IN UNIVERSITIES OF AZERBAIJAN
ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ АЗЕРБАЙДЖАНУ |
|
Creator |
Алієв, Октай Керимович; викладач кафедри філософії та суспільних наук Міжнародного науково-технічного університету імені Академіка Юрія Бугая
|
|
Subject |
economic education in Azerbaijan; professional preparation of economists
— економічна освіта в Азербайджані; професійна підготовка економістів 278.091.12-047.22 |
|
Description |
In the article the pedagogical to the analysis of problem of professional preparation of future economists is carried out in the universities of Azerbaijan, the factors of development of economic education are reflected in a country, priorities are certain in the improvement of professional preparation of future economists in the universities of Azerbaijan taking into account modern civilization progress trends
У статті здійснено педагогічний аналіз проблеми професійної підготовки майбутніх економістів в університетах Азербайджану; виокремлено чинники розвитку економічної освіти в означеній країні; визначено пріоритети в удосконаленні професійної підготовки майбутніх економістів в університетах Азербайджану з урахуванням сучасних тенденцій цивілізаційного розвитку. Автором обґрунтовано, що для сучасної вищої економічної освіти Азербайджану характерними є: удосконалення змісту професійної економічної освіти відповідно до сучасних запитів ринку праці й світових стандартів соціально-економічного розвитку; наявність тісного взаємозв’язку в системі «вища економічна освіта – ринок праці – потреби людей»; 3) формування інноваційного освітнього середовища у ВНЗ, що готують майбутніх економістів; розвиток університетської науки, інвестором якої є держава і Всесвітній Банк; успішне впровадження інноваційної моделі розвитку економічної освіти, в основі якої – інноваційні технології (напр., бізнес-симуляції, навчальні інтернет-ігри тощо). |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-04-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12317
10.18372/2411-264X.8.12317 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 9-12
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 9-12 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 9-12 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|