Запис Детальніше

МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
METHODOLOGICAL APPROACHES AND PRINCIPLES BEFORE PROFESSIONAL SKILLS OF JUNIOR SPECIALIST FUTURE ECONOMIC PROFILE
 
Creator Гаврутенко, Л. А.; викладач економічних дисциплін
у Промислово-економічному коледжі
Національного авіаційного унверситету
 
Subject методологічні підходи; професійні вміння; фахові дисципліни; майбутні молодші спеціалісти; професійна підготовка
378.147
methodological approaches; professional skills; professional disciplines; future junior specialists training

 
Description У статті розглянуто теоретичні аспекти формування професійних умінь молодших спеціалістів економічного профілю у процесі вивчення фахових дисциплін. Автор уточнює склад професійних умінь молодших спеціалістів економічного профілю та обґрунтовує методологічні підходи до їх формування: компетентнісний, системно-синергетичний, особистісно-діяльнісний та інтегративний.
The theoretical aspects of professional skills of young experts in economics in the study of professional disciplines are considered in the article .  The author clarifies the composition of the professional skills of junior specialists in economics and justifies methodological approaches to their formation: competence, systematic and synergetic, personality and activity and integrative
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12398
10.18372/2411-264X.9.12398
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 37-41
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 37-41
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 37-41
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).