МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
METHODOLOGICAL APPROACHES AND PRINCIPLES BEFORE PROFESSIONAL SKILLS OF JUNIOR SPECIALIST FUTURE ECONOMIC PROFILE |
|
Creator |
Гаврутенко, Л. А.; викладач економічних дисциплін у Промислово-економічному коледжі Національного авіаційного унверситету |
|
Subject |
методологічні підходи; професійні вміння; фахові дисципліни; майбутні молодші спеціалісти; професійна підготовка
378.147 methodological approaches; professional skills; professional disciplines; future junior specialists training — |
|
Description |
У статті розглянуто теоретичні аспекти формування професійних умінь молодших спеціалістів економічного профілю у процесі вивчення фахових дисциплін. Автор уточнює склад професійних умінь молодших спеціалістів економічного профілю та обґрунтовує методологічні підходи до їх формування: компетентнісний, системно-синергетичний, особистісно-діяльнісний та інтегративний.
The theoretical aspects of professional skills of young experts in economics in the study of professional disciplines are considered in the article . The author clarifies the composition of the professional skills of junior specialists in economics and justifies methodological approaches to their formation: competence, systematic and synergetic, personality and activity and integrative |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-12-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12398
10.18372/2411-264X.9.12398 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 37-41
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 37-41 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 37-41 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|