Запис Детальніше

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
PSYCHO-PEDAGOGICAL FEATURES OF ADAPTATION OF FIRST-YEAR STUDENTS TO STUDY IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
 
Creator Бондар, Людмила Вікторівна; кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету;
 
Subject психолого-педагогічна; соціальна адаптація; навчальна діяльність; особистість; суб’єкт навчальної діяльності
159. 9:37.015.3-057.87 (045)
psychological and pedagogical; social adaptation; personality; training activities; the subject of educational activity

 
Description Стаття присвячена психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності. Вихованню студента як суб’єкта діяльності.
Article is devoted to the successful adaptation of first-year students to study at a higher education institution. The significance and the role of successful adaptation in the development of students’ personality. The paper draws attention to the formation of the subject of educational activity as a condition of successful adaptation. The article defines the principles of academic disciplines for teaching first-year students: problem-based learning, individual approach to the students by the teacher control the organization of independent work of students, the use of group training forms of organization of learning activities of students
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-04-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12326
10.18372/2411-264X.8.12326
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 22-27
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 22-27
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 22-27
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).