Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВВНЗ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВВНЗ
PECULIAR FEATURES OF CASE APPLICATION IN THE DEVELOPMENT OF CULTURAL AND CREATIVE COMPETENCE OF LECTURERS OF HIGHER MILITARY EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
 
Creator Замотаєва, Наталія Володимирівна; старший викладач кафедри гуманітарної та соціально-економічної підготовки факультету підготовки офіцерів запасу Національного університету оборони України імені Івана Черняховського
 
Subject професійна компетентність; культуротворча компетентність; кейс-технологія; інтерактивні технології навчання; «живий кейс»; «мертвий кейс»
378:37.011.31-371.123
professional competence; cultural and creative competence; case technology; interactive teaching technologies; a «live case»; a «dead case»

 
Description Стаття присвячена актуальній проблемі культуротворчої підготовки компетентних викладачів у системі вищої військової освіти із використанням кейс-технології. На основі дослідження порушеної проблеми встановлено, що технологія ситуативного аналізу передбачає залучення слухачів до ґрунтовного вивчення на заняттях спеціально розроблених кейсів, які містять реальні проблемні ситуації, що можуть виникнути у майбутній професійній діяльності. Автор розкриває особливості використання «мертвих» та «живих» кейсів різної структури у процесі розвитку культуротворчої компетентності викладачів Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. На підставі викладеного матеріалу доведено, що використання кейсів, складених на основі педагогічних ситуацій і культурологічних матеріалів, забезпечує належне набуття викладачами ВВНЗ культуротворчої компетентності, яка дозволяє їм оперативно, цілісно і гнучко розв’язувати професійні проблеми, досягати таким чином ефективних результатів у процесі підготовки військових фахівців.
The article is devoted to an actual problem of cultural and creative training of competent lecturers applying case technology in the system of higher military education. Based on the research of the problem under consideration, it has been established that the situational analysis technology presupposes students to be involved to the in-class substantive examination of specially designed cases containing real problem-based situations that may arise in the future professional activity. The author considers peculiar features of variously structured ‘dead’ and ‘live’ cases to be used in the development of cultural and creative competence of lecturers of the higher military educational establishment of Ivan Chernyakhovskyi National Defense University of Ukraine. On the ground of the material set forth, it has been proved that the application of cases, based on pedagogical situations and cultural and creative materials, ensures proper cultural and creative competence to be gained by the lecturers of higher military educational establishments, which allows them to quickly, comprehensively and flexibly solve professional issues, thus achieving efficient results in training military specialists
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-04-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12329
10.18372/2411-264X.8.12329
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 36-42
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 36-42
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 36-42
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).