Запис Детальніше

СУЧАСНІ ТЕОРІЇ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ-ПІЛОТІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ ТЕОРІЇ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ-ПІЛОТІВ
MODERN THEORIES OF STUDYING IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF STUDENTS-PILOTS
 
Creator Задкова, О. В.; кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри льотної експлуатації,
аеродинаміки та динаміки польоту Кіровоградської льотної академії
Національного авіаційного університету
 
Subject авіація; готовність; ігрове навчання; курсанти-пілоти; людський фактор; надійність; особистісно-орієнтоване навчання; проблемне навчання; професійна підготовка
658.386.012:656.7
aviation; readiness; game teaching; human factor; personality oriented teaching; problem teaching; professional preparation; reliability; students-pilot

 
Description Стаття присвячена аналізу основних сучасних теорій навчання. Зазначено, що якісно нові зміни в техніці і технологіях діяльності пілотів передбачають новий підхід до проектування системи професійної підготовки. У роботі звернуто увагу на такі види навчання, як модульний підхід до організації процесу навчання, традиційний або пояснювально-ілюстративний підхід, особистісно-орієнтоване навчання, програмоване навчання, ігрове навчання, проблемне навчання. Розглянуто особливості їх застосування в процесі професійної підготовки курсантів-пілотів.
In the article it was analyzed the main modern theories of studying. It was pointed out that new changes in technique and technologies of pilots’ professional activity provide a new approach to the planning of a professional training system. The author pays attention to types of learning, such as: module approach to the organization of studying process, traditional or demonstrative-explanatory method, individual studying, programming studying, role-play, problem-solving studying. It was analyzed the application of these methods in the professional training of students-pilots
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12404
10.18372/2411-264X.9.12404
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 68-72
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 68-72
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 68-72
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).