Запис Детальніше

СТАНДАРТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ОКР «МАГІСТР» НА ДОСВІДІ ПРОГРАМ TESOL

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СТАНДАРТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ОКР «МАГІСТР» НА ДОСВІДІ ПРОГРАМ TESOL
STANDARDS OF EFL TEACHER PREPARATION FOR MASTER DEGREE PROGRAMS: TESOL EXPERIENCE
 
Creator Кокор, М. М.; кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри іноземних мов для природничих факультетів
Львівського національного університету імені Івана Франка
 
Subject підготовка вчителя англійської мови; теорія формування іншомовної компетентності; компетентнісний і концептуальний підхід до стандартів; TESOL; критерії і показники сформованості професійної компетентності
378.126 (73) : 81’ 243
EFL teacher preparation; second language acquisition; domain-based and principle-based approach, TESOL; criteria and performance indicator

 
Description Стаття присвячена підходам і принципам розроблення стандартів підготовки вчителів англійської мови на основі аналізу зарубіжних та вітчизняних джерел (навчальних програм і стандартів TESOL). Порівняльний аналіз аспектів  підготовки в Україні та США дав змогу виявити такі основні розбіжності: мета підготовки (теоретична і прикладна), принципи (концептуальний і компетентнісний), результати на виході (ЗУНи і компетенції). У процесі аналізу було виявлено, що стандарти підготовки вчителя англійської мови ОКР «магістр» в Україні відсутні, а відтак чинні вітчизняні програми підготовки не мають чітких орієнтирів (критеріїв та показників) формування його професійної компетентності. На основі отриманих результатів запропоновано такі рекомендації щодо розроблення стандартів: визначити критерії, показники і рівні сформованості професійної компетентності і розробити їх, ґрунтуючись на компетентнісному підході та на актуальних потребах ринку праці в Україні і за кордоном; включити стандарт здійснення професійного розвитку.
The article is dedicated to the research ofapproaches andprinciples of EFL teacher preparation programs based on the analysis of contemporary Ukrainian programs and TESOL standards. Comparative analysis of the aspects of EFL teacher preparation in Ukraine and the USA has revealed a few considerable differences, such as:  aim (theoretical vs applicable), principles (principle-based vsdomain-based), and expected outcomes (knowledge and skills vs competencies). It has been found in the researchthat EFL teacher preparation standards for Master degreein Ukraine are non-existent and therefore current domestic training programs have no clear guidelines (criteria and indicators) as tothe development of professional competence. Based on the research results the following recommendations have been madefor standards development: to define the criteria and performance indicators, develop them based on domain approach and actual needs of labor market in Ukraine and abroad; include a standard of professional development
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12411
10.18372/2411-264X.9.12411
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 82-90
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 82-90
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 82-90
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).