Вплив маркетингових досліджень на розвиток ринку туристичних послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив маркетингових досліджень на розвиток ринку туристичних послуг
|
|
Creator |
Баша, Інна Миколаївна
Баша, Инна Николаевна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-04-06T08:13:14Z
2018-04-06T08:13:14Z 2018-03-16 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Баша І. М. Вплив маркетингових досліджень на розвиток ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / Баша І. М. // Туристичний бізнес: сучасні тренди та стратегії розвитку : тези Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (16 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 19–22. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-223-3 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24112 |
|
Language |
uk
|
|