Запис Детальніше

Вплив маркетингових досліджень на розвиток ринку туристичних послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив маркетингових досліджень на розвиток ринку туристичних послуг
 
Creator Баша, Інна Миколаївна
Баша, Инна Николаевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-04-06T08:13:14Z
2018-04-06T08:13:14Z
2018-03-16
 
Type Article
 
Identifier Баша І. М. Вплив маркетингових досліджень на розвиток ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / Баша І. М. // Туристичний бізнес: сучасні тренди та стратегії розвитку : тези Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (16 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 19–22. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-223-3
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24112
 
Language uk