Запис Детальніше

Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг
Коммуникационная эффективность WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг
Communication effectiveness of WEB-technologies in marketing of research and educational services
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Шипуліна, Юлія Сергіївна
 
Subject WEB-технології
WEB-технологии
WEB-technology
Інтернет-маркетинг
Интернет-маркетинг
Internet-marketing
комунікативна ефективність
коммуникативная эффективность
communication efficiency
вищі навчальні заклади
высшие учебные заведения
higher education institutions
ринок науково-освітніх послуг
рынок научно-образовательных услуг
market of scientific and educational services
просування в Інтернет-просторі
продвижение в Интернет-пространстве
promotion in Internet area
 
Description Викладено результати аналізу комунікативної ефективності WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг на прикладі WEB-системи кафедри маркетингу і УІД факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету. Отримані результати можуть бути покладені в основу розроблення плану дій щодо підвищення комунікативної ефективності аналізованої WEB-системи, а їх узагальнення дасть змогу цілеспрямовано та ефективно управляти просуванням в Інтернет-просторі ВНЗ та їх підрозділів з метою посилення ринкових позицій.
Изложены результаты анализа коммуникативной эффективности WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг на примере WEB-системы кафедры маркетинга и УИД факультета экономики и менеджмента Сумского государственного университета. Полученные результаты могут быть положенными в основу разработки плана действий относительно повышения коммуникативной эффективности анализируемой WEB-системы, а их обобщение даст возможность целенаправленно и эффективно управлять продвижением в Интернет-пространстве ВУЗ и их подразделений с целью укрепления их рыночных позиций.
It is offered results of the analysis of the communicative effectiveness in scientific and educational services marketing (e.x. WEB-system of the Department of marketing and management of innovative activity of Sumy State University). The received results can be used as a base of the plan of actions for increasing communicative efficiency of analyzed WEB-system, and generalization of this results will allow to manage promotion of higher education institutions and their departments in the Internet area deliberately and effectively for the purpose of strengthening their market positions.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-05-06T08:04:44Z
2012-05-06T08:04:44Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 69-78.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348
 
Language uk