Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг
Коммуникационная эффективность WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг Communication effectiveness of WEB-technologies in marketing of research and educational services |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Шипуліна, Юлія Сергіївна |
|
Subject |
WEB-технології
WEB-технологии WEB-technology Інтернет-маркетинг Интернет-маркетинг Internet-marketing комунікативна ефективність коммуникативная эффективность communication efficiency вищі навчальні заклади высшие учебные заведения higher education institutions ринок науково-освітніх послуг рынок научно-образовательных услуг market of scientific and educational services просування в Інтернет-просторі продвижение в Интернет-пространстве promotion in Internet area |
|
Description |
Викладено результати аналізу комунікативної ефективності WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг на прикладі WEB-системи кафедри маркетингу і УІД факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету. Отримані результати можуть бути покладені в основу розроблення плану дій щодо підвищення комунікативної ефективності аналізованої WEB-системи, а їх узагальнення дасть змогу цілеспрямовано та ефективно управляти просуванням в Інтернет-просторі ВНЗ та їх підрозділів з метою посилення ринкових позицій.
Изложены результаты анализа коммуникативной эффективности WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг на примере WEB-системы кафедры маркетинга и УИД факультета экономики и менеджмента Сумского государственного университета. Полученные результаты могут быть положенными в основу разработки плана действий относительно повышения коммуникативной эффективности анализируемой WEB-системы, а их обобщение даст возможность целенаправленно и эффективно управлять продвижением в Интернет-пространстве ВУЗ и их подразделений с целью укрепления их рыночных позиций. It is offered results of the analysis of the communicative effectiveness in scientific and educational services marketing (e.x. WEB-system of the Department of marketing and management of innovative activity of Sumy State University). The received results can be used as a base of the plan of actions for increasing communicative efficiency of analyzed WEB-system, and generalization of this results will allow to manage promotion of higher education institutions and their departments in the Internet area deliberately and effectively for the purpose of strengthening their market positions. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-05-06T08:04:44Z
2012-05-06T08:04:44Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, С.М. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 69-78.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348 |
|
Language |
uk
|
|