Запис Детальніше

Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Адаптация маркетинговой исследовательской методики «Mystery Shopping» к специфике работы розничных магазинов самообслуживания
Adapting of marketing research methodology “Mystery Shopping” to the specifics of retail self-service shops
 
Creator Антипова, Юлія Костянтинівна
Сорочан, Дмитро Володимирович
 
Subject Mystery Shoppіng
маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
магазин самообслуговування
магазин самообслуживания
self-service shop
роздрібна торгівля
розничная торговля
retail trade
сегментація
сегментация
segmentation
споживач
потребитель
consumer
«таємничий» покупець
«таинственный» покупатель
Mystery Shopper
 
Description У статті розглянуто інноваційні підходи до проведення маркетингового дослідження якості сервісу в роздрібних магазинах самообслуговування за допомогою методики «Mystery Shopping». Розроблено алгоритм проведення маркетингового дослідження «Mystery Shopping» у магазині самообслуговування.
В статье рассмотрены инновационные подходы к проведению маркетингового исследования качества сервиса в розничных магазинах самообслуживания с помощью методики «Mystery Shoppіng». Разработан алгоритм проведения маркетингового исследования «Mystery Shoppіng» в магазине самообслуживания.
The article shows the innovational approaches of carrying out marketing research of the service quality in the retail self-service shops with the help of “Mystery Shopping” method. The algorithm of making marketing research “Mystery Shopping” in the self-service shops was developed.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-05-06T08:23:15Z
2012-05-06T08:23:15Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Антипова, Ю.К. Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування [Текст] / Ю.К. Антипова, Д.В. Сорочан // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 89-95.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
 
Language uk