Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Адаптация маркетинговой исследовательской методики «Mystery Shopping» к специфике работы розничных магазинов самообслуживания Adapting of marketing research methodology “Mystery Shopping” to the specifics of retail self-service shops |
|
Creator |
Антипова, Юлія Костянтинівна
Сорочан, Дмитро Володимирович |
|
Subject |
Mystery Shoppіng
маркетингове дослідження маркетинговое исследование marketing research магазин самообслуговування магазин самообслуживания self-service shop роздрібна торгівля розничная торговля retail trade сегментація сегментация segmentation споживач потребитель consumer «таємничий» покупець «таинственный» покупатель Mystery Shopper |
|
Description |
У статті розглянуто інноваційні підходи до проведення маркетингового дослідження якості сервісу в роздрібних магазинах самообслуговування за допомогою методики «Mystery Shopping». Розроблено алгоритм проведення маркетингового дослідження «Mystery Shopping» у магазині самообслуговування.
В статье рассмотрены инновационные подходы к проведению маркетингового исследования качества сервиса в розничных магазинах самообслуживания с помощью методики «Mystery Shoppіng». Разработан алгоритм проведения маркетингового исследования «Mystery Shoppіng» в магазине самообслуживания. The article shows the innovational approaches of carrying out marketing research of the service quality in the retail self-service shops with the help of “Mystery Shopping” method. The algorithm of making marketing research “Mystery Shopping” in the self-service shops was developed. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-05-06T08:23:15Z
2012-05-06T08:23:15Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антипова, Ю.К. Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування [Текст] / Ю.К. Антипова, Д.В. Сорочан // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 89-95.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 |
|
Language |
uk
|
|