Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами
Теоретические аспекты определения рыночного потенциала и таргетинга предприятиями Украины Theoretical aspects of the definition of market potential and targeting by domestic companies |
|
Creator |
Зайчук, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
ринковий потенціал
рыночный потенциал market potential сегментування сегментирование segmentation рівень попиту уровень спроса level of demand привабливість ринку привлекательность рынка market attractiveness цільовий сегмент целевой сегмент target segment |
|
Description |
У статті розглянуті методичні підходи до визначення ринкового потенціалу, які застосовуються у світовій практиці. На основі аналізу існуючих наукових підходів до вибору цільового ринку розроблено адаптовану до потреб та можливостей вітчизняних підприємств методику оцінки привабливості ринкових сегментів.
В статье рассмотрены методические подходы к определению рыночного потенциала, которые применяются в мировой практике. На основе анализа существующих научных подходов к выбору целевого рынка разработана адаптированная к потребностям и возможностям отечественных предприятий методика оценки привлекательности рыночных сегментов. The article deals with methodological approaches to determine market potential, which are used in world practice. Based on analysis of existing scientific approaches to the selection of target market it is developed the methodology of assessment of market segments attractiveness adapted to the needs and capabilities of domestic enterprises. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-05-06T08:53:25Z
2012-05-06T08:53:25Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зайчук, Т.О. Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами [Текст] / Т.О. Зайчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 96-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25351 |
|
Language |
uk
|
|