Запис Детальніше

Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами
Теоретические аспекты определения рыночного потенциала и таргетинга предприятиями Украины
Theoretical aspects of the definition of market potential and targeting by domestic companies
 
Creator Зайчук, Тетяна Олександрівна
 
Subject ринковий потенціал
рыночный потенциал
market potential
сегментування
сегментирование
segmentation
рівень попиту
уровень спроса
level of demand
привабливість ринку
привлекательность рынка
market attractiveness
цільовий сегмент
целевой сегмент
target segment
 
Description У статті розглянуті методичні підходи до визначення ринкового потенціалу, які застосовуються у світовій практиці. На основі аналізу існуючих наукових підходів до вибору цільового ринку розроблено адаптовану до потреб та можливостей вітчизняних підприємств методику оцінки привабливості ринкових сегментів.
В статье рассмотрены методические подходы к определению рыночного потенциала, которые применяются в мировой практике. На основе анализа существующих научных подходов к выбору целевого рынка разработана адаптированная к потребностям и возможностям отечественных предприятий методика оценки привлекательности рыночных сегментов.
The article deals with methodological approaches to determine market potential, which are used in world practice. Based on analysis of existing scientific approaches to the selection of target market it is developed the methodology of assessment of market segments attractiveness adapted to the needs and capabilities of domestic enterprises.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-05-06T08:53:25Z
2012-05-06T08:53:25Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Зайчук, Т.О. Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами [Текст] / Т.О. Зайчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 96-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25351
 
Language uk