Запис Детальніше

Формування та підтримування іміджу туристичного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування та підтримування іміджу туристичного підприємства
 
Creator Шишигіна, Лілія Сергіївна
Шишигина, Лилия Сергеевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-04-10T08:22:58Z
2018-04-10T08:22:58Z
2018-03-16
 
Type Article
 
Identifier Шишигіна Л. С. Формування та підтримування іміджу туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Л. С. Шишигіна // Туристичний бізнес: сучасні тренди та стратегії розвитку : тези Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (16 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 193–196. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-223-3
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24152
 
Language uk