Формування та підтримування іміджу туристичного підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Формування та підтримування іміджу туристичного підприємства
					 | 
		|
| Creator | 
															Шишигіна, Лілія Сергіївна
					 Шишигина, Лилия Сергеевна  | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2018-04-10T08:22:58Z
					 2018-04-10T08:22:58Z 2018-03-16  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Шишигіна Л. С. Формування та підтримування іміджу туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Л. С. Шишигіна  // Туристичний бізнес: сучасні тренди та стратегії розвитку  : тези Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (16 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.)  [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 193–196. – Назва з титул. екрану.
					 978-966-926-223-3 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24152  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|