ДЕФІНІЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДЕФІНІЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ
DEFINITIONS PEDAGOGICAL TESTING |
|
Creator |
Сілакова, Т. Т.; доцент, кафедра загальної фізики та фізики твердого тіла, НТУУ «Київський політехнічний інститут» |
|
Subject |
дефініції педагогічного тестування; тематична репрезентативность; інформативність; валідність; надійність
37.011 definition of pedagogical testing; thematic-cal representation; the information content; validity, reliability — |
|
Description |
В роботі авторами наведене розгорнуте інтеграційне визначення поняття педагогічного тестування. Це визначення піддається декомпозиції на окремі складові, що характеризують тестування як метод педагогічних вимірювань навчальних надбань студентів. Детально розглянуті кожна зі складових педагогічного тестування, починаючи з формулювання тестових завдань і закінчуючи організацією процесу тестування. Звертається увага на необхідність дотримання методології системного підходу на всіх етапах підготовки та реалізації тестів. Особлива увага приділяється визначенню характеристик, що впливають на результати тестування, надають можливість найбільш ефективно використати інформацію, отриману за результатами його реалізації.
In this paper the authors is given a detailed definition of the concept of integration of pedagogical testing. This definition is decomposed into separate components, characterizing testing as a method of educational measurement of educational achievements of students. We considered in detail each of the components of pedagogical testing, starting with the formulation of test questions and to organizing the testing process. Attention is drawn to the need for compliance with the methodology of systematic approach at all stages of preparation and implementation of the tests. Particular attention is paid to the definition of the characteristics that affect the test results, providing the ability to most effectively use the information obtained as a result of its implementation |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-04-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12518
10.18372/2411-264Х.10.12518 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 124-129
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 124-129 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 124-129 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|